Inkoop- en aanbestedingsbeleid

In het inkoop- en aanbestedingsbeleid maken we het inkoopproces helder en open. We schetsen de doelstellingen, uitgangspunten en kaders waarbinnen de gemeente haar inkopen en aanbesteden doet. Bekijk hier het inkoop- en aanbestedingsbeleid

Algemene inkoopvoorwaarden

Bent u ondernemer en doet u zaken met de gemeente Zwartewaterland? Dan is het goed te weten dat de gemeente algemene inkoopvoorwaarden gebruikt. Voor alle aanvragen, aanbiedingen aan en overeenkomsten van de gemeente Zwartewaterland gelden de Algemene Inkoopvoorwaarden. Download de voorwaarden hier onder: 

Actuele aanbestedingen

De aanbestedingen van de gemeente Zwartewaterland staan op TenderNed.

Klacht indienen

Bent u niet tevreden over de manier waarop wij uw aanbestedingsprocedure afhandelen? Dan mailt u uw klacht naar ons klachtenmeldpunt aanbestedingen: inkoop@ssc-ons.nl. SSC Ons neemt de klachten voor ons in behandeling.

Bij uw klacht geeft u de volgende informatie:

  • Waar u het niet mee eens bent.
  • Motivatie of uitleg waarom u het niet eens bent.
  • Hoe u wilt dat wij uw klacht oplossen.

U vindt onze klachtenregeling op de website van SSC Ons.

Heeft u gevonden wat u zocht?