Frontoffice Medewerker Burgerzaken voor twee jaar
Bij Burgerzaken draait alles om mensen. Je werkt met persoonlijke gegevens, officiële documenten en zorgt ervoor dat alles klopt tot in de puntjes. Dankzij jouw klantgerichte houding en oog voor detail, voelen inwoners zich gehoord en geholpen.
Als Frontoffice Medewerker Burgerzaken ben je verantwoordelijk voor het verstrekken van informatie en diensten aan inwoners, in dit geval over identiteitsbewijzen en paspoorten. Je speelt een cruciale rol in het verstrekken van informatie, het verwerken van aanvragen en het waarborgen van klantvriendelijke dienstverlening aan de balie.
Wat ga je doen?
- Begroeten en assisteren van inwoners aan de frontoffice, door het verstrekken van informatie en begeleiding bij aanvragen voor reisdocumenten.
- Correct afhandelen van betalingen voor verleende diensten en documenten, inclusief het zorgvuldig bijhouden van de administratie en financiële gegevens.
- Efficiënt beheren van de wachtrij en zorgen voor een ordelijk en gestructureerd proces aan de frontoffice, om een soepele doorstroming van klanten te garanderen.
- Samenwerken met collega's aan de frontoffice en andere afdelingen om een consistente en professionele dienstverlening te bieden aan alle inwoners.
- Actief verzamelen van feedback van inwoners en het doorgeven van suggesties voor verbetering aan de relevante instanties, om de kwaliteit van de dienstverlening continu te verbeteren.
Dit zien wij graag in jou!
Je bent representatief en dienstverlenend ingesteld. Je bent stressbestendig en hebt het vermogen om effectief te werken in een dynamische omgeving. Je hebt ervaring in een klantgerichte functie, bij voorkeur aan een publieksbalie of receptie. Daarnaast heb je:
Uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantvriendelijke houding, zowel Nederlands als mondeling Engels, waarmee je de wet- en regelgeving juist weet te vertalen naar de inwoner.
Een afgeronde, bij voorkeur administratief/juridische, MBO diploma.
Bereidheid om relevante opleidingen en trainingen te volgen, om kennis en vaardigheden te vergroten.
Wat bieden wij jou?
De gemeente Zwartewaterland is een fijne werkomgeving, waar iedere medewerker klaar staat voor elkaar, maar ook voor de inwoners en de gemeente. Daarnaast organiseren wij regelmatig leuke en interessante bijeenkomsten op verschillende mooie locaties en worden er leuke activiteiten georganiseerd door onze personeelsvereniging.
En dit!
Als betrokken werkgever bieden wij je een goede balans tussen werk en privé, veel vrijheid en ook nog eens een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket. Als Frontoffice Medewerker Burgerzaken kun je (op basis van een 36-urige werkweek) bij de gemeente Zwartewaterland rekenen op:
- Een bruto maandsalaris van maximaal € 3.524,- bruto bij een 36-urige werkweek (schaal 6), afhankelijk van je vooropleiding en ervaring.
- Trainingen en opleidingen.
- Een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05%: dit budget kun je laten uitbetalen, besteden aan extra vrije dagen, het opnemen van verlof of het volgen van een studie.
- Reiskostenvergoeding.
- Pensioenregeling bij ABP.
- Betaald ouderschapsverlof.
- Een tegemoetkoming in de zorgverzekering en collectieve premiekorting.
- Een contract voor twee jaar.
Enthousiast geworden?
Meteen enthousiast? We nodigen je van harte uit om te solliciteren. We ontvangen graag jouw motivatie en cv uiterlijk dinsdag 24 juni a.s.
Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je terecht bij Lea Koster, Teamleider Dienstverlening. Vragen over de procedure kun je richten aan Heleen van Dieren - Beens, HR Businesspartner. E-mail: h.vandieren@zwartewaterland.nl. Beiden zijn bereikbaar via 14 038.