Het nieuwe jaar starten in een nieuwe baan? Wij zoeken een enthousiaste en proactieve collega die ons team komt versterken! Is dit jouw nieuwe baan? 

Op naar je volgende uitdaging

In deze veelzijdige functie ondersteun je de regisseurs van de openbare ruimte met hun beheertaken. Een groot deel van jou tijd ben je bezig met het op orde brengen en houden van beheerdata in onze beheersystemen. Deze beheerdata is van belang voor het dagelijks en toekomstig beheer van de openbare ruimte. Je zorgt dat de kwaliteit van de data op een goed peil is. Dit doe je in afstemming met de applicatiebeheerder GBI en BGT en de regisseurs openbare ruimte. Daarnaast ondersteun je de regisseurs openbare ruimte in hun dagelijkse werkzaamheden.
 

Wat zijn je taken en verantwoordelijkheden?

  • Je bent (mede) verantwoordelijk voor de beheerdata van de openbare ruimte in onze beheersystemen
  • Je brengt en houdt de beheerdata op orde
  • Je zorgt voor kwalitatief goede beheerdata
  • Je zorgt voor managementinformatie uit het beheersysteem
  • Je haalt proactief de beheerdata op bij de projectleiders en regisseurs beheer openbare ruimte
  • Je stemt je werkzaamheden af met de applicatiebeheerder GBI en BGT
  • Je bewaakt het werkproces van revisiegegevens uit areaalmutaties naar data in de beheersystemen
  •  Je ondersteunt regisseurs van het team Beheer in hun beheertaken
  • Je ondersteunt bij het opstellen van uitvoeringsprogramma’s
  • Je ondersteunt bij de participatieprocessen die gekoppeld zijn aan het beheer van de openbare ruimte 
  • Je handelt meldingen openbare ruimte af
  • Je ondersteunt bij het opstellen van omleidingsroutes voor het verkeer
  • Je handelt meldingen af over exceptioneel transport van de RDW

Waarin je jezelf herkent zijn de volgende punten:

  • Je bent proactief en pragmatisch ingesteld
  • Je gaat voor kwaliteit
  • Je hebt technische kennis van beheersystemen openbare ruimte (bijvoorbeeld GBI of Geovisia) of wilt dit leren kennen
  • Je hebt affiniteit met CAD-tekensystemen
  • Je het affiniteit en globale kennis van het beheer van de openbare ruimte (materialenkennis) 
  • Je denkt en werkt minimaal op MBO+ -niveau. Bij voorkeur heb je een diploma Civiele Techniek of een gelijkwaardige opleiding
  • Je leert snel
  • Assertief en resultaatgericht voor de omgeving en belangen van derden
  • Open, duidelijke en goede communicatieve vaardigheden; zowel schriftelijk als mondeling
  • Je bent een teamspeler

Dit bieden wij jou

Je komt te werken in een ontzettende leuke groene gemeente. Je krijgt volop de ruimte om je werk naar eigen inzicht en volgens flexibele tijden in te richten terwijl je samenwerkt met leuke collega's.

  • een brutomaandsalaris tot maximaal € 3732 (schaal 8), afhankelijk van je vooropleiding en ervaring
  • trainingen en opleidingen
  • een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05%: dit budget kun je laten uitbetalen, besteden aan extra vrije dagen, het opnemen van verlof of het volgen van een studie
  • reiskostenvergoeding
  • pensioenregeling bij ABP
  • betaald ouderschapsverlof
  • een tegemoetkoming in de zorgverzekering en collectieve premiekorting
  • een jaarcontract, dat bij goed functioneren kan worden omgezet in een vast dienstverband
     

Beleef de Gemeente Zwartewaterland

De gemeente Zwartewaterland bestaat uit 3 kernen en een mooi buitengebied. Genemuiden staat bekend om zijn grootschalige tapijtindustrie van internationale allure. Hanzestad Hasselt kent een rijke en eeuwenoude historie. Zwartsluis heeft veel watersport en scheepsbouw en fungeert als toegangspoort naar Nationaal Park Weerribben-Wieden. Zwartewaterland is dus een bedrijvige én een groene gemeente, prachtig gelegen aan het Zwartewater. Belangrijk daarbij is het behoud van evenwicht tussen economie en ecologie. Kenmerkend is verder het respect van de mensen naar elkaar en de betrokkenheid van de gemeenschappen bij onze samenleving. 

Bij de gemeente Zwartewaterland werken we met ongeveer 170 mensen. Het is overzichtelijk, persoonlijk en collegiaal. Samen creëren we de beste ondersteuning voor onze inwoners, door breed te denken op een kleinschalige manier en altijd met een passende oplossing. Daarvoor maken wij ons hard. Onze kernwaarden zijn: participatief, integer, integraal en kwaliteitsgericht.

Onze organisatie kent weinig hiërarchie en veel korte lijnen. Als medewerker van Zwartewaterland draag je grote verantwoordelijkheden. Je wordt uitgedaagd om buiten vakspecialistische kaders te denken. Daarbij hanteren we vanzelfsprekend moderne arbeidsvoorwaarden. 

Vanuit ons kantoor in Hasselt, aan de rand van de binnenstad, ben je binnen 10 minuten op de A28. Prima bereikbaar vanaf bijvoorbeeld Zwolle, Meppel en Kampen.
 

Enthousiast geworden?

Stuur ons dan je cv! 

Stuur je cv(externe link)

Heb je vragen?

Op vrijdag 20 januari 2023 organiseren wij het event ‘Gemeentegeluk Zwartewaterland’ van 15.00 tot 17.30 uur. Tijdens dit event zijn er collega’s aanwezig om alle vragen te beantwoorden over de openstaande vacatures. Ben je nieuwsgierig naar de collega’s, de werkomgeving of heb je vragen, kom dan gerust langs. We ontmoeten je graag! 

Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je terecht bij onze eenheidsmanager Gerben van Dijk. Vragen over de procedure kun je richten aan onze recruiter Femke Beltman. Beiden zijn bereikbaar via 14 038.

Wil je ontdekken hoe het is om bij de gemeente Zwartewaterland te werken? Collega's nemen je mee de organisatie in.

Kijk voor meer informatie over onze gemeente en de arbeidsvoorwaarden op Werken bij de Gemeente Zwartewaterland.